LEGFRISSEBB HÍREK
HELYI TANÁCS
ÖNKORMÁNYZAT
- INFORMAŢII
- Informaţii despre primărie
- Organigrama aparatului de specialitate al primarului
- Regulamentul de organizare şi funcţionare
- Regulament intern
- Declaratii de avere si interese primarie
- Raport de activitate
- Buget, bilanţ contabil
- Strategia de dezvoltare locală
- Documente de interes public
- Modalităţi de contestaţie
- STRUCTURĂ
- TRANSPARENŢA ÎN ADMINISTRAŢIA PUBLICĂ
- FORMULARE TIPIZATE
- PROIECTE
- TERÜLETELADÁSI HÍRDETÉSEK
- ANUNT LICITATIE MATERIAL LEMNOS
TOURINFO ZABOLA
FALUNAPOK
SCHENGEN II.
Daţi clik pe titlurile compartimentelor pentru a deschide conţinutul acestora!
Mátyás Katalin, referent
Bicskei - Turóczy Zsuzsanna, inspector
Szabó Edit, referent
Rusandu Cristina, inspector
Date de contact:
Tel/fax: 0267/375213
Email: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Prezentarea activităţii compartimentului:
- Asigurarea întocmirii şi prelucrării bugetului comunei
- Organizarea şi conducerea contabilităţii patrimonului, verificarea şi centralizarea situaţiilor financiare, întocmirea actelor contabile, rapoartelor
- Efectuarea procedurii de executare a creanţelor bugetare locale
- Încasarea impozitelor ţi taxelor, efectuarea plăţilor
Furtună Silvia, referent
Császár Paula- Lăcrămioara, inspector
Date de contact:
Tel/fax: 0267/375213
Email: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Prezentarea activităţii compartimentului:
- Realizează măsurile de asistenţă socială şi ajutor social din Comuna Zăbala
- Înregistrarea cererilor de acordare a ajutorului social, efectuarea anchetelor sociale, întocmirea fişelor de calcul pentru acordarea ajutorului social, întocmirea referatelor pentru emiterea dispoziţiei primarului, privitoare la acordarea, suspendarea, modificarea, respingerea ajutorului sociale, întocmirea rapoartelor statistice lunare
- punerea in aplicare a dispozitiilor legale privind alocatia familiala complementara si alocatia de sustinere pentru familia monoparentala;
- corelarea cererilor privind acordarea alocatiei familiale complementare si alocatiei de sustinere pentru afmilia monoparentala cu cererile privind acordarea ajutorului social
- punerea in aplicare a Legii 272/2004 privind protectia si promovarea drepturilor copilului
- asigurarea sustenabilitatea proiectului „Reţeaua naţională a experţilor locali romi, mecanism de sprijin în implementarea măsurilor de incluziune socială a romilor, grup vulnerabil supus excluziunii sociale”,
- asigurarea legăturii între comunitatea de romi pe care o deserveşte, instituţiile şi autorităţile ce funcţionează la nivel local, în principal primărie şi consiliul local cu scopul de a atrage şi valorifica oportunităţile valoroase de care să beneficieze comunitatea locală, inclusiv minoritatea romilor.
Kovács Erika, inspector
Fejér Sándor, referent de specialitate
Date de contact:
Tel/fax: 0267/375213
Email: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Prezentarea activităţii compartimentului:
- asigură evidenţa unitară cu privire la starea şi dezvoltarea agriculturii şi la buna utilizare a resurselor locale;
- Întocmirea şi ţinerea la zi a registrelor agricole şi a altor documente din domeniul agriculturii
- Eliberarea unor extrase după registrul agricol sau adeverinţe pentru obţinerea subvenţiilor agricole;
- Eliberarea certificatelor de producător agricol
- Alte adeverinţe după registrele agricole, participare în derularea unor acţiuni sau campanii agricole;
Héjja Enikő, referent
Date de contact:
Tel/fax: 0267/375213
Email: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Prezentarea activităţii compartimentului:
- Întocmirea dosarelor pentru personalul nou angajat
- Întocmirea contractelor de muncă şi actele adiţionale la contractele de muncă;
- Înregistrarea contractelor individuale de muncă şi vizarea carnetelor de muncă la ITM
- Gestionarea bazei de date a salariaţilor operând la timp şi în mod corect intrările şi ieşirile;
- Întocmirea diferitelor adeverinţe solicitate de angajaţi
- Asigurarea calculului drepturilor salariale şi a contribuţiilor instituţiei
Mátyás Karolina, consilier
Fülöp Krisztina, consilier
Date de contact:
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Prezentarea activităţii compartimentului:
- Asigurarea şi furnizarea de informaţii turistice precum şi planificarea şi organizarea programelor turistice în localitate
- Redactarea şi tipărirea materialelor promoţionale: hărţi şi cataloage, pliante informative, calendare etc.
- Participări la organizarea şi coordonarea diferitelor evenimente speciale
Both László, referent (director cămin cultural)
Hegyeli Zsuzsa - Klára, bibliotecar
Prezentarea activităţii compartimentului:
- organizeazarea de activităţi, proiecte şi programe privind conservarea şi transmiterea valorilor morale, artistice şi tehnice ale comunităţii locale şi/sau aparţinând patrimoniului cultural naţional şi universal;
- organizarea şi/sau susţinerea formaţiilor artistice de amatori, organizrea de concursuri şi festivaluri folclorice, inclusiv susţinerea participării formaţiilor la manifestări culturale la nivel local, zonal sau naţional;
- asigurarea participării la proiecte şi schimburi culturale interjudeţene, naţionale şi internaţionale;
- desfăşurarea activităţii în cadrul bibliotecii comunale
Persoane de contact:
Vlad Sorin Marian, referent
Anton Lucian Ilie, referent
Keresztes Edit, guard
Bogyó Csaba, muncitor calificat
Buchinger István, muncitor calificat
Kovács Attila, muncitor calificat
Bajka Attila, muncitor calificat
Szigyártó Gábor Elemér, muncitor calificat
Date de contact:
Tel/fax: 0267/375213
Email: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Prezentarea activităţii compartimentului:
- efectuarea lucrărilor de întreţinere a clădirii primăriei (interioar şi exterior);
- asigurarea întreţinerii şi reparării instalaţiilor sanitare, electrice precum şi de tâmplărie;
- asigurarea dotării sediului primăriei cu materialele necesare prevenirii şi stingerii incendiilor, prevăzute de normele P.S.I.
- asigurarea şi efectuarea curăţeniei la sediul primăriei şi ocazional, la alte instituţii subordonate consiliului local;
- efectuarea de lucrări şi transporturi cu utilajele din dotare, când sunt taxate de persoane fizice sau juridice
1. Comparimtent de contabilitate, impozite şi taxe
2. Compartiment asistenţă socială şi autoritate tutelară
3. Compartiment de cadastru şi agricultură
4. Compartiment resurse umane
5.Comparitment de turism
6. Compartiment cultură
7. Compartiment administrativ gospodăresc